Gezellig drukke volle dag geweest met de kleinkinderen.
Het is traditie dat ze iets maken voor ze op vakantie gaan.
Samen mijn kleinzoon maak ik ieder jaar aardbeien jam dat blijft zijn favoriet. Met mijn kleindochter maak ik ieder jaar iets anders. Dit jaar heeft ze caramel fudge gemaakt. Ik weet niet of het goed gegaan is, de fudge was nog niet hard toen ze vertrokken vanavond. Ik ga het nog wel horen en anders is het altijd nog lekker over een nagerecht.
Pasta met spinazie en zalm.
In het recept stond gerookte zalm, ik koos voor een home made gerookte zalm filet die we bereid hebben op de Big Green egg, die blijft zoveel lekkerder dan gekochte plakjes gerookte zalm.
Een wereld van verschil.
Ja ja het is echt een wereld van verschil tussen hier en de andere kant van de oceaan.
In Amerika maakte Katie Karen M Markham de buurvrouw van onze zoon en schoondochter heerlijke spareribs, ik was verbaasd hoeveel vlees eraan zat. Ik kon alleen de Nederlands ‘kluif’ versie.
Ik vroeg haar het recept en ik vernam dat het geen spare ribs waren maar extra meaty baby back ribs.
Kip uit de pressure cooker.
Kip in ananassap met sojasaus, verse gember, knoflook ect. bereid in de crockpot.