Heerlijke quiche met witte asperges.
Het asperge seizoen is al lang weer voorbij.
Ik had nog witte asperges in de diepvries, daar heb ik vandaag een heerlijke quiche met zalm van gemaakt tips ( die had ik nog in de diepvries) en zalm.
Er gaat niets boven zelf een kruidenmix maken.
Vandaag de gyros kruidenmix gemaakt voor morgen.
Dit recept heb ik ooit gekregen en we vinden het nog steeds er lekker, komt misschien ook wel omdat er geen zout in zit!
Verjaardags nagerecht.
Vandaag vierde we de verjaardag van mijn schoonmoeder, 92 jaar werd ze afgelopen week.
Ze zegt dat ze niets meer om eten geeft maar ik weet dat het niet waar is. Ja ik snap dat je op die leeftijd niet meer uitgebreid kookt ( al heeft ze dat nooit gedaan) en dat je snel tevreden bent met wat op je bord ligt.
Je moet niet alles geloven.
Je moet niet alles wat je op instragram en Facebook ziet. Toch komt er wel eens iets voorbij dat je denkt, zou het echt.
Zo ook dit recept en ik heb een Thermomix dus ja waarom zou ik het niet proberen.
Poedersuiker had ik al vaker gemaakt, nu moest ik er bevroren aardbeien aan toevoegen en daarna ‘de vlinder’ plaatsen en 1 eiwit toevoegen.