Weinig inspiratie opgedaan in Italie…..het was ook ‘n stedentrip en geen culinaire rondreis.
De kookles heeft dat weer goed gemaakt. Véél lekkere dingen gemaakt en geproefd.
Héél makkelijk te maken en superieur van smaak was de ratatouille Lees het recept maar !!
Vandaag gaat het weer een beetje Zomeren.
De BBQ kan weer naar buiten.
Wat dacht u van een lekkere souvlaki ?
Een nieuw marsala sausje gemaakt dit weekend.
Er staan zo ie zo véél lekkere recepten op de site van: http://www.l-escargot.nl
Heb je even tijd, surf daar dan eens naar toe.