Dit was de 2e keer dat we met z’n 4e ( oud collega’s) s’middags gekookt hebben.
Het leuke was dat onze echtgenoten s’avonds aanschoven.
De gastvrouw had een spannend en smaakvol herfstmenu bedacht. We hebben een super avond gehad, wordt hopelijk snel vervolgd….
De vakantie is verleden tijd, de herfst komt eraan.
Het risotto gerecht brengt weer een beetje vakantie en de kleurcompostitie van het nagerecht warme appel op een spiegel van warme vla is de voorbode van de herfst.
Er gaat niets boven echte Zeeuwse mosselen, de lekkerste hebben we meerdere malen bij de ouders van onze schoonzoon gegeten ( in Zeeland). Ik heb het zelf weer eens geprobeerd dit weekend: ik doe het nooit meer!
Laten we die mooie herinneringen maar goed bewaren…….
Soms vergeet je door de drukte foto’s te maken….
Een mooie reden om het op deze mooie nazomerdag nog eens te maken.
De opgerolde tortilla gevuld met gerookte zalm was nu net zo lekker als in mijn herinnering !