under-heading

66 keer blazen

29 May 2024

Pff ik ben buiten adem.
66 keer moeten blazen en toen pas waren alle kaarsjes uit, maar met liefde gedaan.
Het blijft een hele bijzondere dag. Als je op je 43e voor 'de poort' staat en die toch op het allerlaatste moment niet open gaat voor je dan blijft het heel bijzonder om nu de 66 aan te tikken.
In mijn jonge jaren mochten we thuis altijd kiezen wat we wilde eten op onze geboortedag. Mocht jij dat ook?

Lees verder...
div-line

Rete strak werk schema

27 May 2024

Blij, ik heb me vandaag aan het werkplan gehouden.....
Aankomende zaterdag is het onze beurt om het 'straat diner' te verzorgen.
Begonnen met 4 huizen op een rij en daarna haakte onze lieve achterburen aan! De naam straatdiner zit nog altijd in mijn hoofd maar eigenlijk heet het nu buurtdiner.
Ik heb een rete strak werk schema geschreven voor deze week. Okay ik heb een bewegings beperking maar ook buiten dat merk ik dat alles steeds meer energie kost, het zal de leeftijd zijn....

Lees verder...
div-line

Easy sushi rolletjes

26 May 2024

Vanmiddag maakte ik al deze 'sushi' rolletjes.
Ik rolde ze strak in de folie om er vanavond mooie sushi hapjes van te snijden.
Blijft lekker, tortilla bestrijken met wasabimayo, sushi rijst, wortel, komkommer, puntpaprika, avocado en zelf gemaakte Gravad lax ( je kunt er ook gekochte gerookte zalm voor gebruiken)

Lees verder...
div-line

Nootmuskaat molen

25 May 2024

Asperges, ze waren weer lekker!!
Voor mij altijd graag wat verse nootmuskaat over de asperges, niet te veel, een vleugje.
Uiteraard wel vers van de noot, ik heb daar zo'n ontzettend handig molentje voor.
Toen ik dat molentje net had heb ik hem 'vervloekt'. Hoe kon het dat iedereen er enthousiast over was volgens de recensies en het mij niet lukte.

Lees verder...
div-line