Soms weet je niet wat je moet eten en koop je vlees uit de aanbieding.
Grappig, je zoekt wat in op je eigen website........
Vakantieplannen gemaakt voor 2007?
Wij wel…....
Om in de sfeer te komen hebben we een heerlijke sperciebonen met tomaten en champignon salade Gegeten en een souvlaki ( doet het ook altijd goed).
Midden in ‘de winter’ een zomers gevoel !!
De website is in een nieuw jasje gestoken en op 30 december om 23.50 in de lucht gegaan. Ik ben erg blij met het resultaat. Leuk om te horen wat jullie ervan vinden.
GELUKKIG NIEUWJAAR
Ik wens iedereen alles toe wat nodig is om er een goed 2007 van te maken.
Kook met Jamie lag voor mij onder de Kerstboom, blijer konden ze me niet maken !!!
Weer héél véél om te lezen, vandaag al meteen iets gemaakt: risotto met appel, walnoot en gorgonzola.
Fijne jaarwisseling!